Welcome

Welcome To SkyCaptain

We have everything you need to make your dream come true: skilled and friendly instructors, high level of safety, modern parachute equipment, comfortable aircraft and a group of passionate soul mates to support you.

Events

Upcoming Events

Testimonials

Comments From
Our Clients

” Très bonne expérience, équipe très très professionnelle et à l’écoute, je recommande vivement! Si on pouvait avoir des coachs comme John et Antho dans toutes les villes ce serait super ! “

Marie Daubenfild.

” Une équipe et une ambiance au top ! Des cours de qualité et des résultats ! Un plaisir de retrouver les membres de l’AS Omnisport, que ce soit pendant les cours ou pendant les événements ponctuels ! Ne changez rien !”

Marie Duthilleul

” Prof de sport très qualifié . Bonne ambiance .”

Martine Jolie LIPPENS

Gallery

Your New Adventure

Certificates

Offer An Unforgettable Gift

Looking for an awesome gift idea? With our skydiving certificate you can give the best gift ever, the gift of flight! Making a skydive is the perfect way to celebrate life’s most important moments!